poniedziałek, 13 grudnia 2021

Efektywność szkoleń biznesowych i sprzedażowych

Nie bierze nic więc nic dziwnego w tym, że kolejne firmy prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze jednak to, co nowoczesne, jest najodpowiedniejsze - czasami najbardziej pomocne okazują się stare, sprawdzone metody szkoleń.

Istnieje kilka kryteriów, które pozwolą stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie skuteczne, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym dużo jest się kierować podczas wyboru szkolenia - pozwoli to zrobić przemyślanego, rozsądnego wyboru oraz dobrze zainwestować swoje pieniądze

Czas trwania szkolenia - czyli "dłużej" nie znaczy "lepiej"

Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie trwało dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy także wiedz na temat sprzedaży. Wbrew pozorom - wyjątkowo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają kierowcy na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami oraz wykładami także podchodzą do nich z dużym entuzjazmem. Często znacznie lepsze rezultaty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne oraz pozbawione "lania wody", niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą stanowili kłopot z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji od tych, które mogliby spokojnie pominąć.


Artykuł na blogu: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/


Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?

Właściwe szkolenie sprzedażowe powinno jasno także konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy - takie szkolenie nie powinno kończyć się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń - dzięki nim są oni niejako "zmuszani" do wykorzystywania swojej umiejętności w praktyce, i po pewnym czasie właściwe działanie staje się dla nich nawykiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Efektywność szkoleń biznesowych i sprzedażowych

Nie bierze nic więc nic dziwnego w tym, że kolejne firmy prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze jednak ...